آنیما (پرهام)آنیما (پرهام)، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آنیما (بی نیاز)

نظرات (10)

مامان انیسا
21 مرداد 91 13:27
اخی نازی !یاد آنیسای خودم افتاد وقتی انقدی بود!
الهام مامان آوینا
21 مرداد 91 17:01
سلام عزیزم. قدم پسر گلتون مبارک. من آنیما جان را جزء همکلاسی های آوینا لینک کردم...


سلام عزیزم آدرس وب آوینا جونو بدید لینکش کنم
؟
21 مرداد 91 20:56
عزیییییییییییییییییییییییییییییزم.چه ناز خوابیده
مامان سونیا
22 مرداد 91 15:42
الهی الهی چه ناز خوابیده گل پسر فرشته معصوم از آسمون به دنیای خاکی ما آدمها خوش اومدی
علیرضا
25 مرداد 91 22:59
نازی عزیزم چه بامزه میخوابه.مثل من میخوابه.دوسش دارم
دوستت
25 مرداد 91 23:01
سلام سلام. چه وبلاگو چه پسر نازی دارید ماشالله.خدا نگهش داره واستون
ناناز
26 مرداد 91 18:00
خاله آرام زحمت بکش براش عکس جدید بزار
❤مامان آزی❤
31 مرداد 91 14:12
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
leili
2 شهریور 91 1:45
salam.khaste nabashid,che gol pesare nazi mashalla. enshalla az cheshme bad door bashe
ojizzak
2 شهریور 91 1:56
mashalla.nome khoda.shto khub chiziya